Батарея
84 кВтг
Запас ходу
580 км
Потужність
326 кс
Розгін
4,4 сек/100 кмг
Габарити
5022х1962х1753
Технології
Китайська компанія NIO спеціалізується на виробництві електрокарів класу «Преміум» тому створив NIO ES8 — конкурента американській Tesla Model X. Проте, ES8 більший, ширший та вражає своїм кліренсом в 170 мм. Салон Nio ES8 розрахований на сімох пасажирів, сидіння розташовані в три ряди. Кузов авто зроблений з надміцного сплаву алюмінію. Основною перевагою Nio ES8 є наявність змінних акумуляторів. Для цього компанією розроблена спеціальна система сервісного обслуговування де, завдяки інформаційній підтримці власників авто 24/7 та розгалуженій мережі швидкісних зарядок, можна просто замінити розряджену батарею на батарею з повним зарядом.
Дизайн
Розробники ES8 намагалися не тільки здивувати внутрішніми характеристиками авто, але і вразити зовнішнім дизайном. І в них це вдалося! Загадковість оптики, акуляча гострота фронтальної частини дійсно захоплює. Капот має невеликі рельєфи та згладжені кути. З профілю автомобіля видно, що дах занижується до задньої частини. Люк для підключення зарядного пристрою розташувався на передньому крилі зліва. Задні фари та стоп-сигнали додають авто брутальності. А спортивний характер підкреслює антикрило, що розташувалося над заднім склом.
Інтер'єр
Інтер’єр оздоблений в мінімалістичному стилі та з застосуванням якісних матеріалів. Авто отримало шкіряні сидіння, панорамний дах, клімат-контроль, камери по всьому периметру, підігрів сидінь та керма, датчики дощу та світла, мультимедійна система з великим сенсорним дисплеєм та системою безпілотного керування Mobileye EyeQ4. NIO ES8 облаштували всіма можливими функціями та дрібничками, які будуть додавати комфорту водію та пасажирам. Одна з таких дрібничок висувна підставка для ніг переднього пасажирського крісла.