Батарея
52.8 кВтг
Запас ходу
450 км
Потужність
170 кс
Розгін
8.9 сек/100 кмг
Габарити
4026x1810x1550
Комплектації
Pure
- ABS, EBD/CBC, EBA/BA, TCS/ASR, ESP/DSC
- Система утримання смуги руху
- Поради з водіння при втомі
- Передній та задній парктроніки
- Адаптивний круїз контроль на повній швидкості
- Apple Carplay, Android Auto
- 10” мультимедіа
- 2 порти USB, 2 порти Type-C
- Електропривід дзеркал з підігрівом та автоскладанням
- Двохзонний клімат контроль
Extreme
- Додаткові опції до комплектації Pure
- Розпізнавання дорожніх знаків
- Камера задньго руху
- Панорамний дах
- Підігрів керма
- Підігрів першого ряду
- Адаптивні матричні фари
Технології
Первістком електричної платформи MEB став Volkswagen ID.3. Саме з нього почалась нова історія екологічного Volkswagen. Він поєднує в собі стильну зовнішність, ергономічний салон та передову технічну «начинку». По розмірам ID.3 нагадує сучасний Гольф, але завдяки широко розставленим колесам в салоні місця набагато більше, ніж у Гольфа.
Дизайн
Передню частину авто прикрашають грізно нахмурені фари, які повністю світлодіодні та поєднані між собою смугою, що підсвічує логотип та фігурний бампер. Компактна чорна глянцева кришка багажника прикрашена ліхтарями та рельєфним бампером. За рахунок короткого капоту в профіль ID.3 схожа на минивен, але при цьому виглядає привабливо та збалансовано.
Інтер'єр
Салон наповнений духом мінімалізму, бо в ньому майже не залишилося кнопок (тільки для склопідйомників та аварійної сигналізації). Прокручуванням рукоятки на торці приладового дисплею регулюються режими трансмісії. А сказавши фразу «Hello ID» активується медіасистема з десятидюймовим екраном та голосовим управлінням. Всередині немає нічого зайвого, але при цьому інтер’єр виглядає досить сучасно.