Батарея
60,5 кВтг
Запас ходу
510 км
Потужність
204 кс
Розгін
7,3 сек/100 кмг
Габарити
4455х1875х1615
Комплектації
Luxury
- Ємність батареї - 50 кВт
- Запас ходу (NEDC) - 430 км
- ABS, EBD/CBC, EBA/BA, TCS/ASR, ESP/DSC
- Задні парктроніки
- Камера задньго руху
- Шкіряне мульти кермо
- Бездротова зарядка мобільного телефону
- Електропривід водійського сидіння
- 12,8” мультимедіа
- 2 порти USB, 2 порти Type-C
- LED фари
- Електропривід дзеркал з підігрівом та автоскладанням
- Тепловий насос
- Зміна положення екрану центрального управління
Premium
- Додаткові опції до комплектації Luxury
- Система утримання смуги руху
- Розпізнавання дорожніх знаків
- Панорамне зображеня 540°
- Панорамний дах
- Вбудований реєстратор водіння
- Внутрішнє підсвічування салону
Honor
- Додаткові опції до комплектації Premium
- Ємність батареї - 60,5 кВт
- Запас ходу (NEDC) - 510 км
Flagship
- Додаткові опції до комплектації Honor
- Система раннього попередження активної безпеки
- 8 динаміків
Flagship Plus
- Додаткові опції до комплектації Flagship
- Автоматична парковка
- Електропривід багажнику
- Електропривід сидінь першого ряду
- 15,6” мультимедіа
- Автомобільний очищувач повітря
Технології
Компанія BYD випустила кросовер BYD Yuan PLUS і вклала в нього інтелект, ефективність, безпеку та естетику. BYD Yuan PLUS підтримує традиційний сімейний стиль Dragon Face. Електрифікація та футуристичний дизайн демонструють імпульс, а загальний вигляд – атмосферний та технологічний.
Дизайн
В екстер’єрі застосували форму з низькою посадкою. Це рішення враховує аеродинаміку, завдяки переднім та заднім стійкам з низьким опором вітру та більш плоскому шасі. Отже коефіцієнт аеродинамічного опору всього автомобіля становив 0,29Cd. Таким чином, час автономної роботи досягає свого апогею, а спортивна атмосфера засвідчила свою доречність.
Інтер'єр
Дизайн екстер’єру технологічний, але відносно консервативний у порівнянні з інтер’єром. Фахівці BYD в основу концепції дизайну поклали елементи спорту. Кожна деталь добре продумана та доповнює ритмічність інтер’єру: вентиляційні отвори кондиціонера формою нагадують гантелі, електронна ручка перемикання передач більше схожий на підрулюючий пристрій на катері, а дизайн центрального підлокітника схожий на бігову доріжку. Таке поєднання дійсно вражає.