Батарея
91 кВтг
Запас ходу
502 км
Потужність
465 кс
Розгін
5,8 сек/100 кмг
Габарити
4712х1881х1597
Комплектації
Yueshi
- Ємність батареї - 61,5 кВт
- Запас ходу (NEDC) - 513 км
- ABS, EBD/CBC, EBA/BA, TCS/ASR, ESP/DSC
- Система раннього попередження активної безпеки
- Система утримання смуги руху
- Розпізнавання дорожніх знаків
- Поради з водіння при втомі
- Адаптивний круїз контроль на повній швидкості
- Панорамний дах
- Шкіряне мульти кермо
- Електропривід багажнику з пам'яттю положення
- Бездротова зарядка мобільного телефону
- Електропривід сидінь першого ряду
- Підігрів сидінь першого ряду
- 15,5” мультимедіа
- 2 порти USB, 2 порти Type-C
- Адаптивні LED фари
- Внутрішнє багатокольорове підсвічування салону
- Електропривід дзеркал з підігрівом та автоскладанням
- Двохзонний клімат контроль
Borderless
- Додаткові опції до комплектації Yueshi
- Ємність батареї - 80,3 кВт
- Запас ходу (NEDC) - 619 км
- Підігрів керма
- Пам'ять водійського сидіння
- Аудіосистема Bang&Olufsen на 10 динаміків
- Адаптивні матричні фари
- Пам'ять положення дзеркал
- Двірники з датчиком дощу
- Багатошарове звуконепроникне скло переднього ряду
Chasing
- Додаткові опції до комплектації Borderless
- Запас ходу (NEDC) - 554 км
- Повний привід (2 мотори)
GT
- Додаткові опції до комплектації Chasing
- Запас ходу (NEDC) - 492 км
- Максимальна потужність електродвигуна у 488 к.с.
Технології
З часів створення Ford Mustang пройшло вже чимало років і всю свою історію він демонстрував швидкість і дикість мустанга, але поступово двигуни внутрішнього згорання витісняють мотори на електричній тязі. Тому Ford, йдучи в ногу з часом, представив світу електро-кросовер Mustang Mach-E. Перше, що слід зауважити це назва, більшість виробників авто намагається відділити електрокари від основної лінійки моделей або навіть провести ребрендинг, а Ford використав назву свого легендарного автомобіля, який відомий зовсім іншими якостями. Оце так маркетинговий хід!
Дизайн
Проте, новинка дійсно отримала характерні риси знаменитого спорткара. Рельєфні ребра довгого капоту закінчуються вертикальним зрубом, фари головного освітлення витягнуті, вентиляційні щілини нагадують традиційну решітку радіатора де розташувалася емблема Mustang. Не дивлячись на те, що Mustang Mach-E це кросовер з високою посадкою, завдяки класичному поєднанню двох кольорів дизайнери змогли надати йому ознаки купе. Чорна секція та невеликий спойлер візуально зменшив громіздкий скат даху над другим пасажирським рядом
Інтер'єр
Якщо при розробці зовнішнього дизайну Mustang Mach-E використали традиційні мустанги, то для інтер’єру застосували високі технології та сучасну ергономічність. Головною особливістю внутрішнього оздоблення стали 15,5-дюймовий дисплей через який керується клімат система, налаштовується профіль користувача, мультимедіа та другорядні функції. Традиційну приладову панель водія замінив 10,2-дюймовий екран та відображає швидкість руху, заряд батареї та навігацію. Загалом, варто зазначити, що електромобіль не зазіхає на преміум-лаври тому салон вийшов досить просторий, але в оздобленні отримай бюджетний пластик та штучну шкіру.